Wizytówki reklamowe - ile kosztuje druk ładnej wizytówki?
Reklama włada dzisiejszym światem. Wie o tym każdy, kto prowadzi swoją firmę lub przedsięwzięcie. Wraz z rozwojem reklamy, zwiększają się również wymagania klienta. Wizytówka to absolutna podstawa działań marketingowych firmy. Niewielu właścicieli zdaje sobie jednak sprawę jak ogromne możliwości niesie ze sobą ten niepozorny, papierowy przedmiot. Wizytówki, tak samo jak gadżety reklamowe muszą być wyjątkowe, aby przyciągnąć uwagę i zwrócić uwagę odbiorcy na dany produkt lub usługę. To chyba oczywiste, ale czy wiesz jak powinna wyglądać dobra wizytówka? Dowiedz się, jakie wizytówki reklamowe najsilniej przyciągają klienta i jakie gadżety warto mu podarować.
Idealna wizytówka reklamowa
Wiesz już, że Twoja wizytówka musi być wyjątkowa. Ma sprawiać, że klient nie przejdzie obok niej obojętnie, a najlepiej zachowa ją lub zapamięta jej treść. Jak stworzyć idealną wizytówkę? Zacznijmy od treści. Standardowa wizytówka zawiera logo firmy, jej dane, imię, nazwisko i stanowisko danej osoby – o ile nie jest to wizytówka ogólna - dane kontaktowe oraz adres strony internetowej. Styl, w jakim zostanie wykonana wizytówka, w dużym stopniu zależy od Ciebie i od tego jak chcesz, aby była postrzegana Twoja firma. Jeżeli prowadzisz poważną firmę biznesową, lub produkt, który oferujesz, jest kierowany dla ekskluzywnych, wpływowych klientów, powinieneś mieć bardzo prostą wizytówkę i ograniczyć wstawki reklamowe. Prostota powinna współgrać z szykiem i elegancją, mile widziane są też delikatne, ale piękne zdobienia.
Musisz bardzo dużą uwagę poświecić jakości papieru, na jakim zostaną wydrukowane Twoje wizytówki. W przypadku firmy produkcyjnej usługowej, możesz trochę bardziej zaszaleć z wzornictwem i kolorami. Możliwe jest również zamieszczenie większej ilości treści reklamowych. Zdobienia w postaci linii, wzorów, lub fragmentów logo są również mile widziane. Wciąż jednak pamiętaj, aby nie przesadzić i wybrać kolory, które ze sobą współgrają. Jest jeszcze jedna opcja, w której masz zdecydowanie największe pole do popisu. Jeżeli jesteś osobą kreatywną i prowadzisz niekonwencjonalne działania, Twoja wizytówka powinna pasować do Ciebie. Tutaj możesz puścić wodze fantazji, pamiętając jedynie o zachowaniu dobrego smaku.
Cena wizytówek reklamowych
Cena wydruku wizytówek reklamowych to dość indywidualna sprawa, uzależniona od ilości kolorów, a także rodzaju papieru. Cena wizytówek w klasycznym rozmiarze (90x50) zaczyna się od około 28 zł za 120 sztuk w wydruku standardowym. Cena jest wyższa w przypadku wydruku ekspresowego. Bardziej opłacalne jest drukowanie wizytówek większym nakładzie. Są to ceny orientacyjne, jednak pełna wycena jest możliwa po dokładnym rozpatrzeniu konkretnego zamówienia klienta. Sprawdź za ile możesz wydrukować wizytówki w lobos.promo - OFERTA.
Gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe to miły gest, który może zadziałać niejednokrotnie lepiej niż zwykła wizytówka. Ale uwaga – może być tez odwrotnie. Gadżet nie może być wykonany najniższym kosztem, wyglądać tandetnie i zepsuć się po wzięciu do ręki. Niestety takie gadżety reklamowe również powstają, ale wcale nie spełniają dobrze swojej funkcji. Nie chodzi tu wcale o to, że na gadżety należy wydawać majątek. Zwykły długopis – chyba najbardziej standardowy gadżet reklamowy – może dobrze spełniać swoją funkcję marketingową. Są tylko dwa warunki. Po pierwsze, powinien być solidny i porządny. Po drugie, powinien wyglądać atrakcyjnie i estetycznie. Tak, aby nasz klient chciał nosić go ze sobą.