Miejsce stylowych ludzi

Cartoon Network Enterprises zdradza szczegóły programu licencyjnego serialu „Ric

Cartoon Network Enterprises zdradza szczegóły programu licencyjnego serialu „Ric

Rick nad Morty

zdjęcie pobrane ze storny: "https://nerdist.com/rick-and-morty-season-3-episode-titles-theories/" 

Cartoon Network Enterprises zapowiada wprowadzenie do sprzedaży szerokiej linii produktów licencyjnych „Rick and Morty” – serialu emitowanego przez należący do Turnera kanał Adult Swim. Wśród nich znajdzie się również kolekcja męska przygotowana przez polską markę Cropp. „Rick and Morty” szybko zdobył rzeszę wiernych widzów w całej Europie. Poza dużą popularnością, produkcja może się również pochwalić oceną 9.3 w serwisie IMDB – jest tym samym jednym z najwyżej notowanych tam seriali w ciągu ostatnich 25 lat. „Rick and Morty” otrzymał także najlepszą możliwą notę - 100% - w serwisie Rotten Tomatoes.

Pełen czarnego humoru serial wypełniają zwariowane i mroczne przygody pewnego naukowca i jego wnuka, którzy wspólnie przemierzają przestrzeń kosmiczną. Mieszkańcy Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki mogą już oglądać długo oczekiwany trzeci sezon serialu w serwisie Netflix. Należące do Turnera, Cartoon Network Enterprises zamierza powtórzyć amerykański sukces programu licencyjnego w regionie EMEA, wprowadzając do sprzedaży linię produktów skierowanych do osób w wieku 16-35 lat. Brytyjscy fani „Rick and Morty” będą mogli kupić bieliznę i odzież męską od Poetic Gem, ubrania od CID UK, a także kolekcję skarpet od Roy Love.

Dystrybucją ubrań dla mężczyzn w Niemczech zajmą się Spreadshirt i CID Germany. Zostały również podpisane ogólnoeuropejskie umowy z następującymi markami: Just Funky wprowadzi na rynek licencjonowane artykuły gospodarstwa domowego, a BWI Europe zajmie się dystrybucją akcesoriów modowych, biżuterii i torebek. Nowe produkty będą dostępne w sklepach detalicznych i internetowych już w sezonie jesień-zima 2017. W Polsce pierwszą kolekcję męską na sezon wiosna-lato 2018 zaprezentuje Cropp. W kwietniu przyszłego roku fani serialu będą mogli cieszyć się kapsułową kolekcją tej marki, w której skład wejdą bluzy, t-shirty, skarpetki, bielizna, czapki z daszkiem, kąpielówki oraz worek z ręcznikiem. – Trzeci sezon „Rick and Morty” to niewątpliwie jedna z najbardziej oczekiwanych premier. Serial odniósł sukces w Stanach Zjednoczonych, a globalny rozgłos wokół marki zwiększa zapotrzebowanie na produkty licencyjne wśród millenialsów także na europejskich rynkach – mówi Johanne Broadfield, VP of Cartoon Network Enterprises EMEA.

O portalu

Zrelaksuj się czytając artykuły zawarte na naszym portalu. Zainspiruj się nowymi trendami w urządzaniu wnętrz, czy kreowaniu własnego wizerunku. 

W razie zapytań o możliwość zamieszczenia własnych publikacji skontaktuj się z naszą redakcją pisząc na adres mailowy: redakcja@kolekcjastylu.pl